قیمت انواع ریل آسانسور
قیمت ریل آسانسور
ژوئن 25, 2022
قطعات مهم آسانسور
قطعات مهم آسانسور
آگوست 22, 2023
نمایش همه

بزرگترین مرکز فروش ریل آسانسور

تعمیرکار آسانسور

ریل آسانسور قطعه فلزی مهمی است که علاوه بر وظیفه هدایت آسانسور و کادر وزنه وظایف دیگری را هم بر عهده دارد. اگر به تاریخچه گذشته کاربرد آسانسور برگردیم متوجه خواهید شد که آسانسور در ابتدا بیشتر برای جابه‌جایی حیوانات اهلی و جابه‌جایی ابزارها مورد استفاده بوده است؛ اما با گذر زمان کاربرد آسانسور بیشتر شد به صورتی که درحال حاضر روزانه افراد زیادی از آسانسور استفاده می کنند.
تولید ریل های آسانسور باید بر اساس استاندارد بین المللی iso 7465 باشد. بر اساس این استاندارد تولیدکنندگان می توانند ریل آسانسور را با روش های ماشین کاری یا کشش سرد و گرم تولید کنند؛ در ادامه یک شرکت معتبر در زمینه فروش ریل آسانسور به شما معرفی خواهیم کردم با ما همراه باشید.

دلایل اهمیت نصب صحیح ریل های آسانسور

اگر ریل های آسانسور در زمان نصب به شکل درست و صحیح هم تراز نشوند؛ در نتیجه حرکت آسانسور دچار مشکل خواهد شد و ممکن است صدمات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد؛ حتما نصب آسانسور را یک فرد با تجربه بسپارید.

نصاب آسانسور

نصاب آسانسور

مرکز معتبر فروش ریل آسانسور

شرکت بازرگانی آریا اندیشه یکی از معتبرترین مرکز فروش ریل آسانسور می‌باشد.
این شرکت با تلاش و تجربه سالانه‌ش و با در اختیار داشتن مدیریت قوی و کادر متخصص و با تجربه و با ارائه انواع ریل نورد سرد و گرم، انواع موتورهای ایرانی و خارجی، انواع تابلو فرمان، انواع سیم بکسل، تراول کابل، انواع براکت، لقمه و پیچ و مهره و ..فعالیت خود را در زمینه آسانسور کامل نموده است. بازرگانی آریا اندیشه با تمام تلاش خود در طی گذشت سالها توانسته است اقدام به ارائه محصول با کیفیت، قیمت های انحصاری، حذف واسطه ها و کمک به سلامت بازار و با هدف اصلی رضایت کامل مشتری آماده ارائه محصولات و خدمات به همه مشتریان گرامی از سراسر کشور باشد.

مرکز فروش ریل آسانسور

برای خرید ریل آسانسور باید از مراکز فروش معتبر این محصول را تهیه نمایید. شرکت بازرگانی آریا اندیشه، پیشنهاد بسیار مناسب و موثری در زمینه خرید ریل آسانسور به مشتریان عزیز خواهد داد. برای خرید آسان، قابل توجه و بدون هیچ گونه مشکلی با دریافت راهنمایی از کارشناسان و مشاورین فروش متخصص بازرگانی آریا اندیشه با آسودگی و اطمینان کامل ریل آسانسور مورد نظر خود را از این شرکت معتبر خریداری نمایید.

ريل چين سرد t5 و t9

ريل چين سرد t5 و t9

نمایندگی های معتبر فروش ریل آسانسور

شرکت بازرگانی آریا اندیشه درحال حاضر در شهر تهران در حال فعالیت است اما این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که تمامی محصولات خود را به سراسر کشور ارسال میکند.
سابقه درخشان شرکت آریا اندیشه به شما عزیزان این اطمینان را می‌دهد تا با خیال آسوده از این شرکت محصولات مورد نظر را تهییه نمایید.

در حال حاضر شرکت بازرگانی آریا اندیشه که به عنوان بزرگترین مرکز فروش ریل آسانسور در ایران شناخته شده است.

لیست قیمت فروش ریل آسانسور

برای مشاهده قیمت های ریل آسانسوربر روی لینک کلیک نمایید.

نکته: قیمت تمام محصولات ریل آسانسور در این شرکت دارای نوسان می باشد. بنابراین مشتریان و متقاضیان گرامی برای دریافت لیست قیمت محصولات باید با کارشناسان و مشاوران واحد فروش این شرکت تماس بگیرند؛ برای دریافت قیمت جدید و به روز محصولات میتوانید در روزهای کاری از ساعت 9 الی 17 با شماره های ثابت شرکت تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم برای خرید ریل آسانسور

بهتر است بدانید برای خرید ریل و قطعات اصلی آسانسور شما متناسب با نوع و ظرفیت آسانسور باید محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید؛ بنابراین برای خرید ریل با کیفیت و مطلوب بهتر است از متخصصین این حوزه مشاوره دریافت نمایید؛ سپس اقدام به خرید نمایید.

قیمت انواع ریل آسانسور

جمع بندی

کدام ریل آسانسور مناسب تر است؟ ممکن است این سوالی باشد که هنوز ذهن شما را درگیر کرده باشد و با توجه به اینکه در حال حاضر برند های مختلفی از ریل آسانسور در بازار موجود می باشد، خرید ریل با کیفیت کاری دشوار به نظر می رسد؛ اما با مشاوره پیش از خرید شما میتوانید متناسب با نوع و ظرفیت آسانسور و همچنین با بودجه پیشنهادی اقدام به خرید ریل نمایید.

جهت مشاوره و دریافت قیمت دقیق محصولات با کارشناسان آریا اندیشه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *