مشخصات موتور آسانسور
می 15, 2021
تعمیرکار آسانسور
بزرگترین مرکز فروش ریل آسانسور
جولای 23, 2022
نمایش همه

قیمت ریل آسانسور

قیمت انواع ریل آسانسور

صنعت آسانسور حدودا 100 سال پیش به کمک مهندسین خارجی کارآمد در این حرفه وارد کشور ایران شد. در سالهای بعدی نصب آسانسورهای الکتریکی در دستور کار قرار گرفت. نخستین شرکت در زمینه تولید قطعات آسانسور در کشور ایران شیلندر بود. در این شرکت علاوه بر ساخت قطعات آسانسور، دوره آموزشی تولید، نصب آسانسور به افراد آموزش داده می‌شد. سال 1743 نخستین باری بود که افراد از آسانسور برای حمل و نقل استفاده کردند. اما به دلیل پیشرفت هایی که در زمینه تکنولوژی انجام شده است؛ برای جابه جایی زغال سنگ و چوب وجود آسانسورهای کابلی جز اولویت های برنامه ساخت انواع آسانسور قرار گرفته است. امروزه با زحمت و تلاش افراد ماهر در زمینه تولید آسانسور و قطعات، کار بومی سازی این حرفه به شکل مناسبی تثبیت شده است. قیمت قطعات آسانسور از جمله قیمت ریل آسانسور یکی از موارد مهمی است که باید مورد بحث قرار گیرد در ادامه مطالب با ما همراه شوید.

ریل آسانسور

ریل آسانسور در اصل یک راهی است که در آن کابین آسانسور و وزنه تعادل، حرکت می کنند. اما جنس ریل از فولاد سخت و مقاوم می باشد. ریل های آسانسور به شکل حرف انگلیسی T می باشند و حداقل اندازه آن ها 5متر است. تولید ریل آسانسور در 2 مرحله انجام می شود و دو نوع ریل گرم و سرد در بازار موجود می باشند. قیمت ریل آسانسور نیز مانند سایر کالاها یکی از مباحث بسیار مهمی است که پیش از خرید ریل برای آسانسور باید مد نظر قرار داده شود.

انتخاب ریل های آسانسور به عوامل خاصی از جمله طول مسیر، سرعت حرکت و ظرفیت آسانسور بستگی دارد.

ریل آسانسور

چگونه ریل آسانسور مناسب انتخاب نماییم؟

اگر می خواهید ریلی مناسب با کابین و وزنه تعادل آسانسور انتخاب کنید باید حتما ظرفیت آسانسور و سرعت حرکت آسانسور را ملاک قرار دهید.

قیمت ریل آسانسور

باید در نظر داشته باشید قیمت ریل آسانسور با توجه به نوسانات قیمت ارز، مرتبا در حال تغییر می باشد. مشتریان عزیز برای استعلام از قیمت می توانید با واحد فروش بازرگانی آریا اندیشه در ارتباط باشند یا با مراجعه به صفحه ریل آسانسور قیمت روز ریل آسانسور را استعلام بگیرید.

 هزینه نصب ریل آسانسور

هزینه نصب ریل آسانسور به ازای هر طبقه متغیر می باشد که البته این تغییر به علت تعداد توقف ،اندازه ریل آسانسور، کیفیت نصب به کمک تیم مجری و بسیاری از موارد دیگر بستگی دارد.

نصاب آسانسور

نصاب آسانسور

مزیت خرید ریل آسانسور از بازرگانی آریا اندیشه

آریا اندیشه مجموعه ای است که در زمینه تولید ریل آسانسور و همچنین واردات ریل آسانسور از کشورهای چین،ترکیه و فروش انواع قطعات آسانسور به صورت صفر تا صد،عمده و خرده فعالیت می کند . این مجموعه با ارائه انواع ریل های نورد سرد و گرم، انواع موتور آسانسور ایرانی و خارجی، انواع تابلو فرمان ، انواع سیم بکسل و تراول کابل ،انواع براکت ،لقمه و پیچ و مهره و… فعالیت خود را در زمینه آسانسور تکمیل کرده است .

اگر قصد خرید ریل آسانسور دارید شما میتوانید از بازرگانی آریا اندیشه بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت خرید خود را نهایی کنید؛ فقط کافیه یکبار قیمت های این مجموعه را با سایر فروشگاه های ریل آسانسور مقایسه کنید.

جهت اطلاع از قیمت ریل آسانسور کلیک نمایید.

مناسب ترین قیمت ریل اسانسور در بازار ایران

اگر به دنبال ریل آسانسور با قیمت مناسب و کیفیت خوب هستید استفاده از ریل آسانسور ایرانی برند سپاهان را به شما پیشنهاد می نماییم. 

بهتر است بدانید در سال های اخیر ایران در زمینه تولیدات قطعات آسانسور از جمله ریل آسانسور پیشرفت چشمگیری کرده است.

در سال های اخیر ریل آسانسور سپاهان ایران مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

ریل ایران سپاهان

ریل ایران سپاهان

حمل و نقل ریل آسانسور

نکته قابل توجه درباره حمل و نقل ریل آسانسور در این است که ریل ها در کارخانه باید به شکلی بسته بندی و فرستاده شود که هیچ گونه آسیبی نبیند.

به کار بردن جرثقیل برای جابه جا کردن ریل آسانسور خطر آسیب دیدن ریل را به حداقل میزان ممکن خواهد رساند.

بالاترین میزان آسیب ریل خطر برخورد انتهای ریل با زمین می باشد؛البته بعضی از کارخانه ها از نوعی پوشش پلاستیکی برای جلوگیری از خطر برخورد لبه با زمین استفاده می کنند.

جمع بندی

ریل آسانسور در بازار با برندها و قیمت های مختلف وجود دارد.

انواع و اقسام مدل: مارازی ایتالیا، ریل مونته فرو ایتالیا طرح جدید و قدیم،سوپر ساورا اسپانیا، ریل آیگون، فالکون ترکیه، ریل آسانسور مونته فرو چین و ..در بازار وجود دارند.

ریل های آسانسور بر اساس استاندارد بین الملی iso 7465 ساخته می شوند.
در حال حاضر قیمت ریل آسانسور بسته به نوع t16،t90T،t9T،t5،و برندی که قصد خرید آن را دارید متغییر می باشد.

خریداران عزیز برای انتخاب مطلوبترین ریل آسانسور، از مهندسین و متخصصین کارآمد این حرفه کمک بگیرند.اگر قصد خرید ریل آسانسور را دارید اما در این زمینه دانش کافی ندارید فقط کافی است با واحد فروش بازرگانی آریا اندیشه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *