مخترع آسانسور کیست ؟
مخترع آسانسور کیست ؟
اکتبر 29, 2019
ریل آسانسور
آیا می‌دانید کاربرد ریل آسانسور چیست؟
نوامبر 4, 2019
نمایش همه

دلایل اصلی خرابی آسانسور

آسانسور

آسانسور

با رشد روزافزون جمعیت و مشکلات زیاد تامین مسکن، ساختمان‌های بلند طراحی و ساخته شده است که یکی از ابزارهای لازم و ضروری برای این ساختمان‌ها آسانسور می‌باشد. این قطعه نقش مهمی در امور زندگی ما دارد مانند حمل بارهای سنگین از جمله مصالح ساختمانی، بارهای بیمارستانی، حمل مسافران در ساختمان های بلند، برج ها و خیلی از کارهایی که درصورت عدم وجود آن ما باید با زحمت زیادی آن‌ها را انجام دهیم.

هنگام نصب آسانسور به چه مواردی باید دقت کنیم؟

شاید این سوال ذهن شما را نیز درگیر کرده باشید؛ یا اینکه برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا عمر برخی از اسانسور ها انقدر کوتاه می‌باشد در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم با ما همراه باشد.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که به هنگام نصب باید دقت نماییم استفاده از قطعات مرغوب و با کیفیت به هنگام نصب اسانسور می‌باشد.

در واقع مهم ترین مسئله‌ای که در خرابی آسانسور و کوتاه بودن عمر آن تاثیر دارد استفاده از قطعات بی کیفیت یا انتخاب نادرست قطعات می‌باشد.
اگر قصد دارید یک آسانسور با کیفیت برای ساختمان خود نصب کنید بهتر است از یک فرد متخصص مشاوره بگیرد و از قطعات مرغوب برای آسانسور خود استفاده کنید تا در بلند مدت درگیر خرابی آن نشوید در ادامه به توضیحاتی در مورد قطعات مرغوب می‌پردازیم با ما همراه باشید.

قطعات آسانسور

در هنگام تهیه قطعات علاوه بر توجه به مارک و  کیفیت قطعه به ظرفیت آن نیز باید توجه نمایید به عنوان مثال اگر شما قصد دارید یک آسانسور با ظرفیت 8 نفره نصب کنید نباید از موتورها با ظرفیت 8 نفره استفاده نماییم.

ریل آسانسور

ریل‌آسانسور (راهنما) یکی ازقسمت‌های حساس و مهم آسانسور می‌باشد. از‌نظر امنیت و از لحاظ عملکرد اهمیت زیادی دارد.
در آسانسور نقش هدایت‌گر را ریل‌ها به‌عهده دارند.
ریل به این منظور طراحی و تولید شده‌است که آسانسور را در مسیر کاملا مستقیم هدایت کند و از منحرف شدن آن از مسیر صاف خود جلوگیری کند.
جهت آشنایی بیشتر با ریل اسانسور می‌توانید به مقاله اشنایی با ریل آسانسور و کاربرد آن مراجعه نمایند.

موتور

از موتور اسانسور به عنوان قلب تپنده می‌توان یاد کرد؛ ممکن است این سوال ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد این قلب تپنده را چه برندی تهیه کنیم؟ از کدام کشور اقدام به خرید موتور کنیم؟ آیا موتور ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار است؟

جهت آشنایی بیشتر با موتور آسانسور می‌توانید به مقاله موتور آسانسور ایرانی یا وارداتی مراجعه نمایید.

تابلو فرمان اسانسور

تابلو فرمان یکی از مهم‌ترین بخش‌های اسانسور است که مرکز پردازش سیستم است.

تابلو فرمان وظیفه دارد که دستور‌های لازم را از طریق مدار فرمان به موتور بفرستد درواقع این‌گونه می‌توان گفت که عملکرد موتور و مجموعه آسانسور وابسته به دستورات تابلو فرمان است.

براکت

براکت‌ها پایه‌هایی هستند که وظیفه دارند تا ریل‌‌ها را به سازه یا دیواره چاه متصل کنند؛ درواقع از براکت جهت فیکس کردن ریل‌ها به سازه‌های فلزی چاه اسانسور استفاده می‌کنند.
براکت بر حسب نوع و اندازه ریل‌ها، ظرفیت کابین آسانسور، نوع ترمز اضطراری (پاراشوت) و سرعت حرکت انتخاب می‌شود.

قطعات با کیفیت را از کجا تهیه نماییم؟

شما می‌توانید قطعات با کیفیت آسانسور را بدون واسطه و با قیمتی مناسب از بازرگانی آریا اندیشه تهیه نمایید.

آریا اندیشه مجموعه ای است که در زمینه واردات ریل از کشور ترکیه و چین و فروش انواع قطعات آسانسور به صورت صفر تا صد،عمده وخرده فعالیت میکند .
این مجموعه با ارائه انواع ریل های نورد سرد و گرم ، انواع موتورهای ایرانی و خارجی ، انواع تابلو فرمان، انواع سیم بکسل و تراول کابل ،انواع براکت ،لقمه و پیچ و مهره و… فعالیت خود را در زمینه آسانسور تکمیل کرده است .

جهت ارتباط با واحد فروش و اطلاع از قیمت ها از ساعت ۹ الی ۵ بعد از ظهر با شماره‌های ثابت شرکت آریا اندیشه تماس حاصل فرمایید

آدرس: تهران بزرگراه فتح بلوار خلیج فارس بین خیابان شیرودی و بهشتی پلاک 248 واحد 5
 02166269500
 02166269700
 02166269800
 02166261144
 02166262255
 02166267484

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *