بهترین ریل آسانسور
بهترین ریل آسانسور و معرفی برندهای برتر
مارس 9, 2020
شرکت آسانسور و قطعات آن
اکتبر 10, 2020
نمایش همه

قیمت موتور بهران

موتور بهران

موتور بهران

آسانسور وسیله‌ای است که از آن برای انتقال از طبقه‌ای به طبقه دیگر در ساختمان استفاده می‌شود.  در هر وسیله مکانیکی موتور به عنوان اصلی‌ترین قسمت آن وسیله محسوب می‌شود؛ در آسانسور نیز به همین صورت است و موتور آن به عنوان مهم‌ترین و حیاتی‌ترین اجزای آسانسور مطرح است. موتور آسانسور نقش مهمی را ایفا می‌کند و مقدار نیروی مورد نیاز برای جابجایی و حرکت کابین آسانسور توسط این قطعه تامین می‌گردد. در حقیقت نقش موتور آسانسور، حمل وزن بار و نفرات می‌باشد. قیمت موتور بهران نسبت به کارآیی و کیفیت نمونه‌های مشابه بسیار مناسب است.

با توجه به این که موتور نقش مهمی در آسانسور ایفا می‌کند، ضروری است که این وسیله از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین قطعات ساخته شود. از نمونه موتورهای آسانسوری که در جهان ساخته می‌شود، می‌توان به موتورهای گیربکسی، گیرلس و مغناطیسی اشاره نمود.

موتور آسانسور

موتور آسانسور

معرفی موتور آسانسور بهران

در حال حاضر در دنیا شرکت‌های زیادی به تولید و ساخت موتور آسانسور مشغول هستند و محصولات خود را به بازار عرضه می‌کنند. در کشور ما نیز شرکت‌های زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند که در این میان، موتور بهران به عنوان بهترین موتور آسانسور شناخته شده است.

خوب است بدانید محاسبه قدرت موتور آسانسور بر اساس نوع آسانسور و ظرفیت آن انجام می‌شود و با توجه به این موضوع، موتور مناسب برای آسانسور انتخاب شده و در آسانسور نصب می‌شود. برای این که آسانسور بتواند وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد، نیاز است تمامی قطعات آسانسور به طور هماهنگ در کنار یکدیگر به فعالیت خود بپردازند.

شرکت بهران به عنوان بهترین شرکت تولید کننده موتور گیربکس در کشور مشغول به فعالیت می‌باشد. در راستای تولید داخلی و خودکفایی در کشور، بهران طراحی و ساخت انواع موتور آسانسور را در دستور کار خود قرار داده است.

شرکت آسانسور و پله برقی بهران با برخورداری از متخصصین با تجربه، پرسنل مجرب، دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا موفق گردیده موتورهای آسانسور خود را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه نماید. در حال حاضر موتورهای آسانسور تولیدی این مجموعه از استانداردهای لازم برخوردار هستند؛ ضمن این که کارایی و راندمان بالایی نیز دارند.

محصولات تولیدی این شرکت به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و قیمت مناسب قابل رقابت با محصولات خارجی هستند. قیمت موتور بهران با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب است؛ ضمن این که محصولات تولیدی این شرکت از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند.

بازرگانی آریا اندیشه یکی از نمایندگی های شرکت بهران است که در زمینه واردات ریل آسانسور مشغول به فعالیت می‌باشد؛ این شرکت در راستای تأمین نیازهای داخل کشور در زمینه انواع ریل آسانسور گام بلندی برداشته است.

قیمت موتور بهران

قیمت موتور بهران در بازار بسیار مناسب است و خرید آن به شما پیشنهاد می‌شود؛ زیرا مقرون به‌صرفه و اقتصادی است. محصولات این شرکت به دلیل داشتن کیفیت بالا و گارانتی، در بازار به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین موتورهای آسانسور به‌شمار آید. کارشناسان نصب آسانسور با نصب انواع موتورهای بهران در آسانسورها، آرامش خاطر و امنیت لازم را برای استفاده کنندگان فراهم می‌کنند.

موتور بهران

موتور بهران

نتیجه گیری

در بازار، موتورهای آسانسور بهران مورد استقبال قرار گرفته‌اند. این استقبال دلایل زیادی دارد. این محصولات با نوع مشابه خارجی خود رقابت می‌کنند و می‌توانند جایگزین مناسبی برای آن‌ها باشند؛ موتورهای آسانسور بهران از نظر کیفیت و راندمان در جایگاه بسیار مطلوبی قرار دارند و انتخاب مناسبی برای استفاده در ساختمان‌های مسکونی، سازمان‌ها، ادارات دولتی و خصوصی و واحدهای تجاری و اداری به شمار می‌روند.

شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاع از قیمت موتور بهران با کارشناسان فروش ما، در ارتباط باشید.

02166262255
 02166261144
 02166269500
 02166269700
 02166269800
02166267484

 

 

 

 

 

 

 

2 دیدگاه ها

  1. Thanks for the good article, I hope you continue to work as well.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *