قطعات آسانسور
مهمترین قطعات آسانسور چیست
نوامبر 23, 2019
راهنمای کامل نصب آسانسور
دسامبر 1, 2019
نمایش همه

قیمت ریل آسانسور در جهان

ریل آسانسور

در این مطلب بر آن هستیم تا از بهترین قیمت ریل آسانسور برای شما بگوییم. همچنین می توانید برای خواندن مطلب مهمترین قطعات آسانسور چیست، به سایت مراجعه نمایید.

قیمت ریل آسانسور: وظایف این ریل ها

تصور عموم بر آن است که ریل آسانسور تنها وظیفه ی حرکت دادن اتاقک آسانسور و تحمل وزن آن را دارد. اما اینگونه نیست؛ گارد ریل می تواند نقش ترمز را هنگامی که آسانسور با سرعت در حال حرکت است، ایفا کند. بنابراین ریل ها نقش مهمی در حرکت با کیفیت و ایمن آسانسورها دارند. کیفیت حرکت آسانسورها چه خوب باشد چه بد، به کیفیت نصب آسانسور بستگی دارد. همچنین کیفیت نصب گارد ریل ها به کیفیت نصب آسانسور وابسته است.

قیمت ها

قیمت ریل آسانسور به صورت جهانی چیزی حدود 1000 دلار می باشد که بسته به جنس آن، این قیمت تغییر می کند. در سایت جهانی علی بابا، این ریل ها از 500 دلار تا 1000 دلار فروخته می شود. در بعضی موارد نیز قیمت ریل آسانسور از 24.31 دلار تا 28.85 دلار هم می رسد.

نصب قالب گارد ریل آسانسور در دیوار آجری

اگر بدنه ی آسانسور در دیوار آجری باشد، قالب ریل معمولا با عمق حداقل 130میلی متر، چسبیده می شود.

قیمت ریل آسانسور

 

نصب قالب ریل در دیوار

ریل آسانسور و محاسبه گر گارد ریل با محاسبه گر امنیت، تنظیم شده و می بایست بر پایه ی گِرد سخت تثبیت شود. حفره های گارد ریل می بایست به صورت افقی نگه داشته شوند. هم ترازی ریل ها نباید از 1/1000 فراتر برود و قد آن باید حدود 60 میلی متر باشد.

راستی و درست نصب شدن گارد ریل باید بررسی شده و تا 1/6000 نگهداری شود. اگر گارد ریل استاندارد کافی و لازم را نداشته باید سریعا آن را تعویض کرد.

امیدواریم با رعایت استاندارهای لازم و توجه به کیفیت و قیمت ریل آسانسور، بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *